استفاده مثبت از پاپ آپها
- سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
- 779 بازدید
- تبلیغات
آقای ایتن زاکرمن بعد از تقریبا ۲۰ سال از اختراع پاپ آپ، عذر خواهی کرد، او میگوید فکر نمیکرده که روزی اختراعش باعث اذیت کاربران اینترنت شود. بهر حال زمانی که آقای ایتن زاکرمن کد پاپ آپ را برای اولین بار نوشت، دنیای مجازی اینقدر همه گیر و شلوغ نبود. همچنین ایشان ابراز کردند که نیت اولیه خیر بود. در آن سالها پاپ آپ یک ویژگی خوب داشت و آن هم این بود که تبلیغات را از فضای سایت اصلی جدا میکرد و اگر کاربر علاقهای به دیدن آنها نداشت می توانست پنجره را ببندد.
ولی بعدها زمینه رقابت برای همه کسب و کارها در اینترنت فراهم شد و این شد که برای مثال گاهی به یک سایت مراجعه می کنید که یک موزیک دانلود کنید و به محض ورود با انواع و اقسام پاپ آپ های تبلیغاتی مواجه می شوید. بر اساس تجربه کاربران میتوانیم بگوییم که هر وقت وارد چنین سایت هایی بشوید خیلی سریع تمام پاپآپها و سایت اصلی را میبندید و اصلا این روش از تبلیغ و آگهی تاثیر گذار نیست.
ولی یک لحظه صبر کنید درست است که استفاده از پاپ آپهای تبلیغاتی باعث شد که کاربران اینترنت کلافه شوند ولی مانند هر عنصر تبلیغاتی دیگر شاید با استفاده به جا از پاپآپها بتوانید نرخ تبدیل سایت را بالا ببرید. با این مطلب همراه باشید به قواعد استفاده از پاپ آپ در طراحی سایت بپردازیم.
پاپ آپ چیست؟
سالها پیش، pop up به عنوان یک عنصر کاربردی در نمایش محتوا، راه خود را در طراحی سایت باز کرد. هدفی که پنجرههای پاپ آپ داشتند این بود که بتوانند محتوای مهم و مورد نیاز کاربر را بدون تغییر در ساختار کلی وبسایت به نمایش بگذارند.
پس از مدتی، بسیاری از سایت ها از این ویژگی خوب، سوءاستفاده کردند و وجهۀ تبلیغاتی به آن دادند. وقتی همه جای اینترنت مملو از پاپآپهای تبلیغاتی شد، این شرکت گوگل بود که مانند همیشه به نجات کاربران آمد.
طبق قوانین جدید گوگل، سایتهایی که تبلیغات زیادی در سایت خود دارند، با کاهش رتبه در صفحه نتایج گوگل مواجه میشوند
..........
برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک نمائید .
اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید